مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 08:402021-03-30ورزشي

43 هزار نفر در خوزستان از نظر کرونا غربالگری شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از غربالگری 43 هزار و 210 نفر در قالب طرح ناظران سلامت خبر داد.

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 43 هزار و 210 نفر در استان در قالب طرح ناظران سلامت که از پنجم آذر ماه پارسال تاکنون با شروع ایام نوروز آغاز شده است، غربالگری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی خدادادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در قالب در این طرح 11هزار و 491 مکان توسط تیم های جمعیت هلال احمر استان درخصوص نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی بررسی شدند.

وی افزود: همچنین از 25 اسفند ماه پارسال تاکنون بیش از 513 تست رپید و203 تست تشخیصی PCR در ایستگاه های مستقر در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه نمونه گیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: عملیات تب سنجی نیز به همت نجاتگران این جمعیت در این پایانه های مرزی صورت می گیرد و 2 مرکز نقاهتگاهی به منظور کاهش فشار کاری مراکز درمانی و نگهداری از بیماران ارجاع شده از سوی بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی در شهرستان های اهواز و آبادان تجهیز شده اند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده اعضای جوان جمعیت هلال احمر خوزستان در طرح شهید سلیمانی افزود: این فعالیت ها در 2 محور ناظران سلامت و رهگیری افراد بدون علامت از طریق انجام تست تشخیصی رپید ابتلا به ویروس کرونا در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 هزار نفر در خوزستان از نظر کرونا غربالگری شدند

43 هزار نفر در خوزستان از نظر کرونا غربالگری شدند