مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-30سياسي

کشور باید از دست غرب گرایان خلاص شود/ شورا جای کاسبی نیست


راه حل مسائل و مشکلات کشور، تشکیل دولت جوان حزب اللهی است تا کشور از دست غرب گرایان و لیبرال ها و عناصر سست بنیاد خلاص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی شب گذشته در جمع اهالی محله فرهنگیان برازجان ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت تقریباً در همه نقاط کشور مشکلات آب شرب و آب کشاورزی داریم که منجر به ایجاد اختلاف و شکاف شده است.

متولیان آب در کشور بسیار ضعیف هستند وی گفت: وقتی که می بینیم در همه شهرها، روستاها، بخش ها و استان های کشور مسئله و چالش آب را داریم نشان می دهد که متولیان آب در کشور بسیار ضعیف هستند و توانایی مدیریت حوزه آب شرب و کشاورزی کشور را ندارند بنابراین باید تجدیدنظر جدی در این مسئله صورت گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: ما در استان بوشهر و شهرستان دشتستان بی آبی های زیادی داریم و تقریباً در همه نقاط دشتستان دچار مشکل آب هستیم.

در کنار این مشکلات، حقابه زیادی هم از کشاورزان در نخیلات و بخش زراعی گرفته می شود و جریمه های عجیب وغریبی را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حالی که قیمت فروش خرمای کشاورزان استان و دشتستان نسبت به سال قبل کاهش یافته است، شاهد افزایش دوبرابری حقابه هستیم و این جهش نرخ حقابه منصفانه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور باید از دست غرب گرایان خلاص شود/ شورا جای کاسبی نیست

کشور باید از دست غرب گرایان خلاص شود/ شورا جای کاسبی نیست