مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-30سياسي

واردات مشابه یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان ظهر امروز در نشست با فعالین اقتصادی لرستان که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد، عنوان کرد: بازدید از واحد های تولیدی در دو سال اخیر یکی از موضوعات جدی گفت: یکی از اولویت های ما در سازمان بازرسی توجه به فعالان اقتصادی و تحقق شعار سال های اخیر در حوزه اقتصادی به ویژه تولید است.

درویشیان با بیان اینکه، امسال نیز که مقام معظم رهبری به طور خاص به دلیل اهمیت موضوع موانع زدایی تولید را مطرح کردند، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندان از تحقق شعار سال های گذاشته راضی نبودند، بر همین  اساس شعار امسال را مانع زدایی نامگذاری عنوان کردند.

رییس سازمان بازرسی کشور در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برخی از مشکلات واحد های تولیدی ارتباطی با ساختارها و قوانین و مقررات ندارد، بلکه برخی از مشکلات ناشی از عدم اجرای کامل، مناسب و به موقع قوانین است.

درویشیان افزود: هفت عنوان قانون در مورد فضای کسب و کار و تولید در جهت حمایت و تسهیل امور کارآفرینی در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سیاست و قوانین به خوبی اجرا نمی شود، به عنوان نمونه 25 درصد اقتصاد کشور باید تعاونی باشد اما تنها حدود چهار درصد اقتصاد کشور تعاونی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات مشابه یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است

واردات مشابه یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است