مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 08:552021-03-30سياسي

محرومیت زدایی با همت 400 جهادگر قمی در بندر امام خمینی(ره)


جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از اقدامات جهادی جهادگران قم در طرح محرومیت زدایی در بندر امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد.

- محرومیت زدایی با همت 400 جهادگر قمی در بندر امام خمینی(ره) ایسنا/قم جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از اقدامات جهادی جهادگران قم در طرح محرومیت زدایی در بندر امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد.

سرهنگ محمود داودآبادی در حاشیه بازدید از فعالیت گروه های جهادی قمی حاضر در بندر امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز در اقدامی قابل توجه چند گروه جهادی از استان قم با تشکیل قرار گاه حضرت معصومه(س) دور هم جمع شده و برنامه های متعدد فرهنگی عمرانی را در بندر امام خمینی(ره) خوزستان در حال اجرا دارند، اظهار کرد: برخی از گروه ها در این منطقه در حال تعمیر و بازسازی خانه محرومین هستند و بخشی از توان آنها نیز در احداث منازل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی صرف شده است.

وی ادامه داد: این گروه ها با تیم دانشگاه امام حسین(ع) که از سنوات گذشته در این منطقه حضور دارند هماهنگ شده و با هدایت و راهبری آنها در حال انجام کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی با همت 400 جهادگر قمی در بندر امام خمینی(ره)

محرومیت زدایی با همت 400 جهادگر قمی در بندر امام خمینی(ره)