مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 09:102021-03-30اجتماعي

بازدید بیش از 4500 نفر از مناطق تفریحی ،توریستی و تاریخی اسدآباد


رییس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی اسدآباد از بازدید 4573 نفر از مناطق تفریحی ،گردشگری و تاریخی این شهرستان از 29 اسفند سال 99 تا 10 فرودین 1400 خبر داد.

- کامران اکبری شایگان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی مدت فوق 56 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و میهمان پذیر سطح شهرستان توسط اداره میراث فرهنگی و همکاری دستگاه های ذی ربط انجام شده است.

وی با اشاره به وجود سه اقامتگاه بوم گردی در روستای گردشگری ملحمدره ،یک میهمانپذیر در شهر اسدآباد ،یک سفره خانه در روستای ملحمدره و یک اقامتگاه بوم گردی در روستای ترخین آباد شهرستان خاطر نشان کرد:از طریق ثبت نام در سامانه تور گردشگری طی مدت فوق 238 نفر در خانه های بوم گردی شهرستان اقامت داشته اند.

اکبری شایگان در ادامه با بیان اینکه در سال 1400 بحث احداث تأسیسات گردشگری مختلفی در دست اقدام قرار خواهد داشت، خاطر نشان کرد: در سال جدید احداث یک خانه بوم گردی ، یک سفره خانه سنتی و یک واحد مجتمع تفریحی و اقامتی در ملحمدره و نیز یک سفره خانه سنتی دیگر در روستای ترخین آباد در دست برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای 158 آثار تاریخی و باستانی بوده که 58 اثر آن ثبت آثار ملی کشور شده اند، مطرح کرد: در حال حاضر پیگیری برای ثبت پنج اثر تاریخی دیگر این شهرستان در فهرست آثار مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 4500 نفر از مناطق تفریحی ،توریستی و تاریخی اسدآباد

بازدید بیش از 4500 نفر از مناطق تفریحی ،توریستی و تاریخی اسدآباد