مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-30اقتصادي

نیازمند هماهنگی بین دستگاهی برای جلوگیری از خروج مرغ از چهارمحال و بختیاری هستیم


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشتار مرغ در استان مازاد بر نیاز است، گفت: در بحث تولید مشکلی وجود ندارد و برای جلوگیری از خروج مرغ نیاز به هماهنگی بین دستگاهی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشتار مرغ در استان مازاد بر نیاز است، گفت: در بحث تولید مشکلی وجود ندارد و برای جلوگیری از خروج مرغ نیاز به هماهنگی بین دستگاهی است.

عطاء الله ابراهیمی 10 فروردین ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشتار مرغ در استان مازاد بر نیاز است، اظهار کرد: از تاریخ 22 تا 28 اسفندماه به ترتیب 206 تن، 143 تن، 118 تن، 178 تن، 290 تن و 495 تن مرغ کشتار شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه در روزهای ابتدایی سال نیاز به مرغ کمتر از سایر مواقع در سال است، اما با این وجود از تاریخ دوم فروردین ماه به ترتیب 23 تن، 77 تن، 191 تن، 168 تن و 199 تن مرغ کشتار شده است، در بحث تولید مشکلی وجود ندارد و برای جلوگیری از خروج مرغ نیاز به هماهنگی بین دستگاهی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هزینه های تولید در مرغداری ها از جمله حمل و نقل، هزینه های کارگر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند هماهنگی بین دستگاهی برای جلوگیری از خروج مرغ از چهارمحال و بختیاری هستیم

نیازمند هماهنگی بین دستگاهی برای جلوگیری از خروج مرغ از چهارمحال و بختیاری هستیم