مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-30سياسي

پای نوآوری دانش بنیان ها به حوزه ناب زمین شناسی گشوده شد


در سالی که گذشت با حمایت طرح توسعه فناوری های زمین شناسی و معدن بستری برای پیوند نوآوری دانش بنیان ها به این حوزه فراهم شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ی برای کشف دنیای ارزش آفرین نوآوری ها و ثروت آفرینی به آن گشوده شده است.

  ایجاد زیست بومی برای رونق فعالیت های فناورانه در حوزه زمین و معدن از آن جایی که این حوزه در کشورمان راه زیادی تا گذار از خام فروشی و توسعه فناوری دارد و توجه به نوآوری ها در این حوزه امری حیاتی است، طرح توسعه فناوری های زمین شناسی و معدن در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت ها و طرح هایی را در سال 99 اجرایی کرد تا راه پرپیچ و خم رسیدن ایده های نوآورانه به این حوزه ها را هموار و اشتغال دانش بنیان، خلق ثروت و ارزش افزوده از این حوزه را ممکن کند.

کامبیز مهدی زاده مدیر طرح توسعه نوآوری ها و فناوری های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به ایجاد زیست بومی برای حمایت از ورود نوآوری ها و فناوری ها به این حوزه گفت: حوزه زمین شناسی و معدن، بستری ناب و ناشناخته، دریایی از فناوری ها و نوآوری ها است که کشورمان دارای ظرفیت های خارق العاده نهفته ای در آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای نوآوری دانش بنیان ها به حوزه ناب زمین شناسی گشوده شد

پای نوآوری دانش بنیان ها به حوزه ناب زمین شناسی گشوده شد