مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-30حوادث

سمند با 152 کیلوگرم حشیش به مقصد نرسید


جانشین انتظامی استان، از توقیف یک دستگاه خودروی سمند با 152 کیلو و 200 گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان منوجان خبر داد.

- سرهنگ عبدالعلی روانبخش امروز اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور منوجان –هشتبندی ، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دو تیم از ماموران محور مذکور را تحت کنترل خود قرار دادند و به محض مشاهده خودروی سمند قاچاقچیان به آن دستور ایست داده و راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس از صحنه متواری، با رها کردن خودرو در نقطه ای قصد فرار داشت که در ادامه با عکس العمل به موقع ماموران راننده دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

جانشین انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 152کیلو و 200 گرم حشیش کشف شد؛ بیان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی در پایان گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری خوب مردم اجازه نخواهد داد سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شود خود امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمند با 152 کیلوگرم حشیش به مقصد نرسید

سمند با 152 کیلوگرم حشیش به مقصد نرسید