مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 10:002021-03-30سياسي

لزوم اصلاح حقابه کشاورزان دشتستان/ چاره ای جز استیضاح وزیر نیرو نداریم


وضعیت آب در این شهرستان خوب نیست و اگر مشکل آب شرب حل نشود و حقابه هنگفت کشاورزان اصلاح نشود، چاره ای جز استیضاح وزیر نیرو نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر سه شنبه در جمع اهالی محله فرهنگیان برازجان اظهار داشت: انتخابات مهم 1400 را پیش رو داریم که باید ضمن تلاش برای حضور پرشور مردم در این انتخابات، زمینه را برای تشکیل دولت جوان حزب الهی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات کشور در داخل است اضافه کرد: باید دولت جوان حزب الهی تشکیل شود تا کشور از دست غرب گران و لیبرال ها و عناصر سست بنیاد خلاص شود و شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که خط قرمزها را رد کرده اند، در فتنه ها سابقه روشنی ندارد و اعتقاد و التزامی به ولایت فقیه ندارند، شایستگی کاندیداتوری را ندارند.

وی به اهمیت بالای انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود: شورا جای افراد فاسد و جای افرادی که دنبال کاسبی و پرکردن جیب خود هستند نیست و مردم باید با دقت بالایی در این انتخابات رأی دهند.

رضایی به مشکلات حوزه آب شهرستان دشتستان در زمینه آب شرب و آب کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: به خاطر تفکر غیر جهادی و غیرانقلابی وزارت نیرو و ضعف دولت شاهد مشکلات زیادی در حوزه آب دشتستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح حقابه کشاورزان دشتستان/ چاره ای جز استیضاح وزیر نیرو نداریم

لزوم اصلاح حقابه کشاورزان دشتستان/ چاره ای جز استیضاح وزیر نیرو نداریم