مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 10:052021-03-30سياسي

همدان دارنده رتبه اول اجرای طرح نسخ الکترونیک در کشور


مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: در اجرای طرح نسخ الکترونیک در کشور، استان همدان رتبه اول را دارد که می توانیم از 20 فروردین اعلام کنیم تمام مطب ها و مراکز درمانی استان کامل این طرح را اجرایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهرداد نادری فر ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان اظهار کرد: در کنترل بیماری قریب به 800 هزار نفر خدمات دریافت می کنند افزود: باید روز به روز هدف گذاری کنیم و خدمات را ارتقا دهیم تا شایسته مردم عمل کنیم.

  وی تاکید کرد: اگر نتوانیم هدف گذاری و برنامه ریزی درستی داشته باشیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد و امیدوارم با نیروهای متخصصی که در استان وجود دارد به این اهداف برسیم.

نادری فر با بیان اینکه در اجرای طرح نسخ الکترونیک در کشور، استان همدان رتبه اول را دارد که می توانیم از 20 فروردین اعلام کنیم تمام مطب ها و مراکز درمانی استان کامل این طرح را اجرایی می کنند گفت: هماهنگی خوبی در حوزه درمان استان وجود دارد و تامین اجتماعی ضلعی از درمان است که اقدامات آن بی نظیر بوده است.

وی بیان کرد: در اوج بیماری کرونا معاونین دانشگاه علوم پزشکی با بنده تماس گرفتند و از کمبود تخت بیمارستانی ابراز نگرانی کردند که پرسیدم چه میزان لازم است و عنوان کردند 120 تخت؛ بلافاصله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان دارنده رتبه اول اجرای طرح نسخ الکترونیک در کشور

همدان دارنده رتبه اول اجرای طرح نسخ الکترونیک در کشور