مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 11:102021-03-30سياسي

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیشوا به دور از جانبداری باشد


بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیشوا به دور از جانبداری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست مشترک ا اعضای هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی پیشوا اظهار داشت: فرآیند اجرایی انتخابات سال 1400 از مدت ها پیش در شهرستان پیشوا آغاز شده و از 20 لغایت 26 اسفندماه روند ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر انجام گرفت.

وی افزود: طی مهلت قانونی ثبت نام، 64 نفر برای شهر پیشوا و 25 نفر برای شهر جلیل آباد و در مجموع 89 نفر برای شوراهای اسلامی شهر در شهرستان پیشوا ثبت نام کردند.

عباسی بیان داشت: در حال حاضر استعلام از مراجع چهارگانه انجام شده و هیئت اجرایی ظرف مدت زمان تعیین شده و بر اساس تمامی اسناد و مدارک مستدل از دستگاه ها، نسبت به بررسی و اعلام صلاحیت های داوطلبان اقدام می نماید.

فرماندار پیشوا گفت: بررسی صلاحیت ها یک فرآیند حساس و مهم است که در چارچوب قانون و به دور از هرگونه جانبداری صورت می گیرد و از آنجا که چهار سال مدیریت و آینده دو شهر پیشوا و جلیل آباد در گرو انتخابات پیش رو است، لازم است دقت نظر لازم در بررسی صلاحیت ها صورت بگیرد.

وی عنوان داشت: از همه داوطلبانی که برای حضور در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر پیش قدم شده و نام نویسی کردند تا زمینه ساز انتخاباتی پرشور و پویا در شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیشوا به دور از جانبداری باشد

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیشوا به دور از جانبداری باشد