مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 12:452021-03-30سياسي

سرایان به شبکه ریلی کشور متصل می شود


با پیگیری نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس و با تصویب ردیف جداگانه ساخت راه آهن در بودجه 1400، شهرستان سرایان هم به شبکه ریلی کشور متصل می شود.

- حجت الاسلام مجید نصیرایی، امروز سه شنبه 10 فروردین در جمع مردم سرایان گفت: با اتصال سرایان به راه آهن یکی از دغدغه های اساسی مردم این شهرستان مرتفع می شود.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه ردیف بودجه این موضوع مشخص و مصوب شده است افزود: برخورداری سرایان از نعمت راه آهن، به توسعه پایدار این شهرستان و همچنین تقویت و فعال کردن صنایع و معادن و عمران و آبادانی آن کمک می کند.

نصیرایی از موافقت و ابلاغ این پروژه به دولت خبر داد و بیان کرد: مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و استان تا عملیاتی شدن موضوع باید مردانه تلاش کنند.

بودجه دوبانده سازی سه راهی روم افزایش یافت وی با نوید افزایش بودجه تکمیل باند دوم جاده سرایان به سه راهی روم گفت: اعتبار این پروژه با اختصاص منابع جدید، افزایش یافته و امید می رود با پیگیری های انجام شده شاهد تحرک بیشتری در عملیات اجرایی آن باشیم.

وی، ارتقای بیمارستان 32 تخت خوابی امام علی (ع) سرایان به 64 تخت خوابی را از دیگر اقدامات انجام شده در سال 99 برشمرد و افزود: موافقت اولیه آن انجام شده و وزارت بهداشت و درمان نیز پیگیر این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرایان به شبکه ریلی کشور متصل می شود

سرایان به شبکه ریلی کشور متصل می شود