مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 12:502021-03-30ورزشي

چالش کرونا و ضربه‎ هایی که به ورزش های آبی زد


کرونا آسیب شدیدی به رشته شنا وارد کرد، در این بازه زمانی تمام استخر ها تعطیل شد و تأخیر هایی که کرونا در تمرینات به وجود آورد، باعث شد، شناگرانی که نزدیک به رکورد المپیک بودند دچار آسیب دیدگی شوند.

- پیمان گرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون تأثیرات خانواده شناگران رده سنی زیر 12 سال به دلیل وجود ویروس کرونا اجازه حضور در تمرینات را نمی دهند، سال 98 در سه دوره جشنواره ای که برگزار شد حدود 800 شناگر دختر و هزار شناگر پسر شرکت کردند اما در سال 99 جشنواره برگزار نشد؛ با وجود این شرایط تعدادی از بچه ها به سمت رشته های ورزشی دیگر رفتند؛ طبیعتاً مربیان و استخردارها نیز آسیب زیادی را متحمل شدند.

وی افزود: در حال حاضر با تلاش های اداره کل و فدراسیون، استخر اختصاصی در اختیار قهرمانان قرار گرفته است و تمرینات انجام می شود اما تعداد محدودی هستند و در واقع ورودی جدید نداریم، در این مدت رکورد گیری سال 98 و 99 را از دست دادیم و تکلیف سال آینده مشخص نیست.

گرامی بیان کرد: در دهه فجر مسابقه ای با عنوان جام اریس در اصفهان با رعایت تمام پروتکل ها در دو بخش آقایان و بانوان بدون هیچ مشکلی برگزار شد که اولین مسابقه رسمی کشور بعد از کرونا بود و هیأت شنا ی استان اصفهان برگزار کننده آن بود؛ بعد از آن عده ای دوباره اعتماد کردند ولی هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش کرونا و ضربه‎ هایی که به ورزش های آبی زد

چالش کرونا و ضربه‎ هایی که به ورزش های آبی زد