مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 14:102021-03-30بين الملل

ترامپ: من همه جهان را نجات دادم!


ترامپ مدعی شد که وی با تولید واکسن ضد کرونا جهان را نجات داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد : من همه جهان را نجات دادم! .

وی به آنتونی فائوچی متخصص بیماری های عفونی در آمریکا و رییس مرکز بیماری های عفونی آمریکا و دیبورا بیرکس مشاور سابق پزشکی دولت آمریکا تاخت و آنها را متهم کرد که جان میلیون ها نفر را در معرض خطر قرار دادند.

ترامپ در سخنانی گفت که وی این دو مسئول را در زمان حضورش در کاخ سفید نادیده گرفت و وی مسئول تولید واکسن های ضد کرونا و موافقت برای استخدام آنها بوده است.

رییس جمهور سابق آمریکا که تلاش می کند همچنان در صدر عناوین رسانه ها باشد، گفت: فائوچی و بیرکس تلاش می کنند که تاریخ را بازاختراع کند تا توصیه های اشتباه خود را لاپوشانی کنند و از خوش شانسی این توصیه ها لغو شد .

ترامپ در ادامه گفت: تصمیم های سیاسی بدی گرفتند که می توانست کشورمان را به روی چین و دیگران باز باشد و باعث شود که اقتصاد کشورمان بسته بماند به رغم آن که واکسن وجود داشت؛امری که باعث می شد جان میلیون ها نفر به خطر بیفتد .

ترامپ همچنین گفت: واکسن های آمریکایی را توسط رییس جمهور آمریکایی در زمانی بسیار سریع یعنی 9 ماه ساختیم و این کار همه جهان را نجات داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: من همه جهان را نجات دادم!

ترامپ: من همه جهان را نجات دادم!