مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 18:002021-03-30ورزشي

ایران به اندازه بحرین به سوریه گل زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همان طور که پیش بینی می شد بازی با سوریه که در دوران افت خود به سر می برد و عمر سوما را هم نداشت، چندان سخت نبود هر چند که در دقایقی از بازی همین سوریه تیم ملی را آزار داد و اگر درخشش بیرانوند و تیر دروازه نبود چه بسا .

- تیم ملی در یک بازی تدارکاتی نسبتاً ساده با 3 گل از سد سوریه گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همان طور که پیش بینی می شد بازی با سوریه که در دوران افت خود به سر می برد و عمر سوما را هم نداشت، چندان سخت نبود هر چند که در دقایقی از بازی همین سوریه تیم ملی را آزار داد و اگر درخشش بیرانوند و تیر دروازه نبود چه بسا ما حداقل دو گل از آنها دریافت می کردیم.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد تیم ملی به بازی های تدارکاتی جدی تری هم احتیاج دارد تا با شرایط بهتری به مصاف عراق و بحرین برود .

سوریه چند روز قبل از تیم ملی بحرین هم سه گل خورده بود تا مشخص شود بحرینی ها که حالا میزبان دور برگشت مقدماتی جام جهانی هم هستند، از انگیزه های زیادی برخوردارند.

ما بازی رفت را در منامه یک بر صفر به بحرین باختیم و مسلماً در دیدار برگشت هم کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت.

انتظار می رود تیم ملی در دو ماه آینده با رفع ایرادات خود بتواند از سد امثال عراق و بحرین بگذرد و در نهایت راهی مرحله بعد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به اندازه بحرین به سوریه گل زد

ایران به اندازه بحرین به سوریه گل زد