مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 19:052021-03-30حوادث

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران گفت: ارتقای هوشمندسازی گشت های خودرویی در سطح استان مورد تاکید است.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از جرایم ریشه در مواد مخدر دارند، کشف مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ از اولویت ماموریت های پلیسی است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری، آگاهی، اطلاع رسانی و پیگیری از اصول اساسی ماموریت های پلیسی است، گفت: اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا از شاخص های پلیس استان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان مطالبات مردم و ماموریت های ابلاغی از ناجا را از دیگر اولویت های ماموریتی پلیس استان دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای هوشمندسازی گشت های خودرویی در سطح استان مورد تاکید است.

وی با علام اینکه تقویت گشت های موتوری و خودرویی در سال جدید از دیگر برنامه های پلیس است، اظهار داشت: با همکاری و حمایت های خوب مردم استان و تلاش شبانه روزی کارکنان شاهد امنیت مطلوب در سطح استان زنجان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مواد مخدر از اولویت های پلیس استان در نوروز و سال جدید است، افزود: فرماندهان و مسؤولان نظارت خود را بر عملکرد کارکنان ارتقا دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران