مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 19:552021-03-30ورزشي

فعالیت بیش از 40 سازمان مردم نهاد در سقز/جوانان در انتخابات 1400 حماسه بیافرینند


یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید، توجه به جوانان و سازمان های مردم نهاد بوده است و در حال حاضر بیش از 40 سازمان مردم نهاد در شهرستان سقز فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در نشست تقدیر از سازمان های مردم نهاد و جوانان برتر شهرستان سقز با بیان اینکه، دولت از ایده های برتر جوانان در زمینه های مختلف حمایت می کند، از ادارات خواست در این راستا تسهیلگری کنند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: یکی از افتخارات ه آفرینی کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز هم با بیان اینکه 8 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در بخش های مختلف مشغول فعالیت هستند، افزود: سمن های این شهرستان جزو بهترین های استان کردستان هستند.

اعضای سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در این نشست، خواستار توجه مسئولان به اشتغال و مسکن جوانان در شهر و روستا، استفاده از جوانان در پست های مدیریتی، استفاده از ظرفیت سدهای شهرستان برای اشتغال زایی جوانان، اجرای طرح دوستی با کشور عراق و اقلیم کردستان و توجه به طرح های کارآفرینی جوانان و تسهیلگری برای ازدواج آسان شدند.

در این نشست از 18 نفر از جوانان برتر شهرستان در زمینه های مختلف کاری و اشتغالزایی و نیز از انجمن همیار جوانان روستایی، هیموی ژیان، ریبازی رووناکی و ئامانجی ژیان تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 40 سازمان مردم نهاد در سقز/جوانان در انتخابات 1400 حماسه بیافرینند

فعالیت بیش از 40 سازمان مردم نهاد در سقز/جوانان در انتخابات 1400 حماسه بیافرینند