مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 20:152021-03-30فرهنگي

برپایی نمایشگاه عکس «هه ستی سپی» در سنندج


نمایشگاه عکس با عنوان «هه ستی سپی» (احساس سپید) از هنرمند مریوانی خلیل صحراگرد در نگارخانه هنر سنندج به مدت چهار روز برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل صحراگرد در مصاحبه با رسانه های استان در خصوص نمایشگاه عکس هه ستی سپی(احساس سفید) اظهار کرد: تعداد آثار نمایش داده شده در این نمایشگاه 19 اثر برگزیده در اندازه 70*100 است.

وی افزود: آثار عکاسی شده نمایشگاه ابتدا در شهر مریوان به همراه آثار دو هنرمند عکاس دیگر برپا شد و حاوی عکس هایی از طبیعت زمستانی و کوهستانی کردستان است.

وی به هدف برگزاری این نمایشگاه در این ایام شیوع ایران هستم در شهرهای تهران، مریوان و کرمانشاه و سنندج بصورت انفرادی و جمعی نمایشگاه عکس را برپا کرده ام.

صحراگرد از موفقیت های خویش در زمینه عکاسی گفت: در چندین جشنواره مطبوعات کشوری و استانی حائز رتبه شده ام عکس هایم در نشریات معروف ایران از جمله سیروان و شرق چاپ شده است، و در اکثر جشنواره های عکس از جمله فیلم و عکس ژیار کردستان بصورت مداوم شرکت و آثار ارسال کرده ام.

این نمایشگاه در نگارخانه هنر(ارشاد سابق) واقع در پیاده راه فردوسی سنندج از تاریخ 8 تا 11 فروردین ماه سالجاری در صبح ساعت (10 تا 12)  و بعداز ظهر ساعت (15 تا 18) میزبان علاقمندان به هنر عکاسی در طبیعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عکس «هه ستی سپی» در سنندج

برپایی نمایشگاه عکس «هه ستی سپی» در سنندج