مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 03:352021-03-31دانش

ارتقای کیفی 2 خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند در سال 99


حسین خزیمه نژاد، مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به فعالیت های این معاونت برای پیگیری امور مربوط به ارتقای خوابگاه های سرو 2 و صدف 2 در صندوق رفاه دانشجویی اشاره کرد و گفت: - مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند با مشارکت صندوق رفاه دانشجویی و خیرین در سال 99 ارتقای کیفی داده شدند.

حسین خزیمه نژاد، مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به فعالیت های این معاونت برای پیگیری امور مربوط به ارتقای خوابگاه های سرو 2 و صدف 2 در صندوق رفاه دانشجویی اشاره کرد و گفت: با همکاری سه جانبه صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه و خیرین مراحل ارتقای این دو خوابگاه رو به اتمام است.

خزیمه نژاد افزود: صندوق رفاه دانشجویان هر ساله برنامه هایی برای ارتقای خوابگاه ها ارائه می دهد و از دانشگاه ها می خواهد که برای این منظور برنامه ریزی داشته باشند.

بودجه ارتقای کیفی خوابگاه های دانشجویی هم از بخشی از اجاره بهای خوابگاه ها تأمین می شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: معمولا برای ارتقای کیفی خوابگاه ها، دانشگاه و صندوق رفاه برنامه ای دو جانبه دارند؛ اما امسال توانستیم به یک همکاری سه جانبه برسیم که در این همکاری از همراهی خیرین هم بهره من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفی 2 خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند در سال 99

ارتقای کیفی 2 خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند در سال 99