مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 04:352021-03-31پزشكي

یک تالار و دو باشگاه بدنسازی در گناوه پلمب شد


رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در وضعیت نارنجی قراردارد، یک تالار پذیرایی و دو باشگاه بدنسازی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و اخطاریه ها پلمب شدند.

- عصمت حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: نیروهای نظارتی مرکز بهداشت شهرستان گناوه با هدف تحقق برنامه های پیشگیرانه از شیوع کرونا در بین اصناف، یک تالار را به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسم با توجه به ممنوعیت های اعمال شده روز گذشته پلمب کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه ادامه داد: نیروهای نظارتی اداره بهداشت درمان گناوه همچنین دو باشگاه بدنسازی را به علت عدم توجه به اخطاریه ها بهداشتی و با توجه به محدودیت های اعلام شده و رعایت نکردن قوانین و مقررات، پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است و بنا بر تصمیم ستاد کرونا استان و شهرستان، فعالیت تالارها و باغ ویلاها در شهرستان گناوه ممنوع است و به کسبه بازار توصیه می شود که در راستای قطع زنجیره این بیماری، همیار کارکنان بهداشت شوند.

وی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی حضور نداشتن در تجمع ها، شست وشوی دست ها با آب و صاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تالار و دو باشگاه بدنسازی در گناوه پلمب شد

یک تالار و دو باشگاه بدنسازی در گناوه پلمب شد