مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-31سياسي

حمایت از صاحبان ایده در کنار حمایت از تولیدکنندگان مورد توجه باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حمایت از صاحبان ایده و نخبگان باید در کنار حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران مورد توجه جدی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در دیدار با رییس کل دادگستری استان یزد، معاونان و دادستان یزد با تاکید بر اینکه نیت خدایی و اخلاص در زندگی انسان اثرات بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: توکل به غیر از خدا، نتایج ناپایدار به دنبال دارد و برکت در توکل به خدا و اخلاص است.

وی عنوان کرد: کسانی که برای خدا کار کردند و صبوری و مقاومت پیشه کردند و به خلق خدا توجه نشان دادند، آثار فردی و اجتماعی بسیار عاید خود و جامعه کردند که مصداق آن شهدا هستند.

ناصری تاکید کرد: امیدواریم همه در راه خدمت به بندگان خدا و با توکل به خدای متعال حرکت کنیم و همانند امام خمینی (ره) که با همین نیت در راه پیروزی انقلاب قدم برداشت، بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و در مسیر توسعه و پیشرفت کشور قدم برداریم.

امام جمعه یزد با بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) در دوران تبعید بیان کرد: توکل امام به خدا و سپردن تمام امور به او و قدم برداشتن در مسیر وظیفه، چنان آرامشی به امام داده بود که هیچکس نتوانست او را از مسیری که انتخاب کرده بود، منصرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صاحبان ایده در کنار حمایت از تولیدکنندگان مورد توجه باشد

حمایت از صاحبان ایده در کنار حمایت از تولیدکنندگان مورد توجه باشد