مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-31اقتصادي

50 دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می شود


خزانه دار کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در تلاش برای خرید 50 دستگاه خودوری امدادی هستیم که از این تعداد 27 دستگاه خریداری و به ناوگان های امدادی هلال احمر کشور اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ماندگار مرادی فر شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های امدادی و نجات بین شهری استان زنجان ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه افزود: تجهیز پایگاه ها یکی از مشکلات عمده ای که در استان ها وجود دارد چرا که خودروها بروز نبوده و خودروهای امدادی و تجهیزات فرسوده شده است که این مهم نیازمند اعتبار ویژه ای است.

وی تاکید کرد: به منظور رفع این مشکلات امسال برای خرید 50 دستگاه خودوری امدادی اقدام کرده ایم که از این تعداد 27 دستگاه خریداری شده است.

خزانه دار کل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال نیز مابقی این ناوگان امدادی خریداری و بین استان ها توزیع خواهد شد.

مرادی فر اظهارداشت: سال گذشته اعتباری برای تعمیر خودروهای امدادی و شارژ انبارهای امدادی بین استان ها توزیع شد و امسال نیز در تلاش هستیم تا اعتباری را دریافت و برای استان ها توزیع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به استانهاست از جمله استان هایی که از امکانات محروم هستند ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می شود

50 دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می شود