مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 05:502021-03-31اقتصادي

ایستگاه های مترو در صف انتظار برای افتتاح مشخص شدند


مدیرعامل شرکت مترو در نخستین روزهای ‏سال 1400 با حضور در محل کارگاه ایستگاه های مرزداران و شهرک آزمایش، در جریان روند‎ ‎پیشرفت عملیات اجرایی این ایستگاه ها قرار گرفت.

- ‏ به‬ گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، مهندس علی ‏امام مدیرعامل شرکت مترو تهران در پایان این بازدید با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ‏بهره برداری هرچه سریعتر از 4 ایستگاه دیگر در خطوط 3، 6 و 7 گفت: امیدوار هستیم با طی روند ‏کنونی و نصب و راه اندازی پله های برقی، آسانسورها و سایر تجهیزات لازم، ایستگاه های اقدسیه در ‏خط 3، مرزداران و شهرک آزمایش در خط 6 و همچنین ایستگاه باقرخان در خط 7 که همگی ‏پیشرفت بالای 90 درصد دارند، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری برسند و در این ‏صورت تعداد ایستگاه های فعال شبکه خطوط مترو به 141 ایستگاه خواهد رسید.

‏ امام در مورد ایستگاه مترو مرزداران که مورد بازدید قرار گرفت، افزود: ایستگاه مرزداران در خط 6 ‏مترو، حدود 6500 مترمربع زیربنا داشته و در عمق 23 متری از سطح زمین قرار دارد.

این ایستگاه نیز ‏مانند سایر ایستگاه های افتتاح شده اخیر، از امکانات ویژه برای افراد کم توان جسمی و حرکتی‎ ‎برخوردار بوده و علائم بساوایی در آن تعبیه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های مترو در صف انتظار برای افتتاح مشخص شدند

ایستگاه های مترو در صف انتظار برای افتتاح مشخص شدند