ضرورت ارتقای خدمات سلامت و رضایتمندی مردممدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، گفت: ارتقای خدمات سلامت و رضایت مندی مردم از آن، از اهداف مهمی است که هر دانشگاه علوم پزشکی باید در جهت تحقق آن کوشا باشد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حسین حیدری در جمع رییس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: در سال جدید یکی از اهداف مهم وزارتخانه، ارزیابی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر اساس عملکردشان در راستای مقابله با بیماری کرونا است. متاسفانه اپیدمی کرونا ضررهای زیادی را به کشور وارد کرده است و از یک سال گذشته تا کنون دانشگاه های علوم پزشکی با اقداماتی که انجام داده اند سعی بر کنترل بیماری و درمان بیماران داشته اند. به گفته وی، هدف ما ارزیابی دانشگاه ها بر اساس اقداماتشان در راستای مبارزه با بیماری کرونا و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سلامت و رسیدگی به مشکلات آنها است. حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و شهید داوود علیان شهید مدافع سلامت این دانشگاه، از زحمات مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم قدردانی کرد و گفت: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی جهرم در امر بیماریابی و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا تلاش های مضاعفی داشته که ستودنی است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |