مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-31ورزشي

خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل کثیر گذشت!


خوشبختانه اخبار مربوط به تمرین عیسی تکذیب شده است و امیدوارم مشکلی برای این بازیکن و باشگاه پیش نیاید و متأسفم این حجم از حاشیه سازی ها و کارشکنی ها بر فضای فوتبال کشور ما سایه افکنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین؛ چند روز قبل خبرهایی مبنی بر حضور عیسی آل کثیر در تمرینات باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود که این باشگاه آن را تکذیب کرد.

امیرساعد وکیل ضمن ابراز خوش حالی از تکذیب این خبر گفت: برخلاف برخی اظهارنظرهایی که شده است قطعا اگر عیسی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود و اثبات این امر در این دوران که هنوز مدت محرومیت او تمام نشده به منزله تخلف رای انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیاست و محرومیت های بعدی برای عیسی به همراه می داشت.

متأسفانه برخی با تفسیر غلطی که از مقررات انضباطی AFC کرده اند تصور می کنند ممنوعیت از فعالیت های فوتبالی برای آل کثیر، صرفا به معنی عدم شرکت در مسابقات رسمی است اما لازم است توجه داشته باشیم مطابق ماده 17 مقررات انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اولا حتی حضور و یا شرکت در هر نوع تمرینی که به نحوی مرتبط با باشگاه باشد به منزله نقض رای انضباطی ای.

اف.

سی است و ثانیا در صدر ماده 17 مقررات انضباطی، مواردی که به عنوان مصادیق ممنوعیت شرکت در فعالیت های فوتبالی ذکر شده که عیسی نیز مشمول همین محدودیت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل کثیر گذشت!

خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل کثیر گذشت!