مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-31پزشكي

ورود به تفرجگاه ها در روز طبیعت ممنوع است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در یزد نسبت به روز نخست فروردین افزایشی است، تاکید کرد: یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در یزد نسبت به روز نخست فروردین افزایشی است، تاکید کرد: یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.

دکتر ابراهیم سلمانی گفت: امروز بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد با افزایش 28 نفری نسبت به روز گذشته، به 217 تن رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، 50 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند .

وی افزود: بستری های مشکوک به کرونا و شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر صعودی است و یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.

سلمانی تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، برپایی هر گونه دور همی و تجمع در روز طبیعت در تفرجگاهها، بوستانها و فضای سبز های سراسر استان اکیدا ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته، همشهریان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به تفرجگاه ها در روز طبیعت ممنوع است

ورود به تفرجگاه ها در روز طبیعت ممنوع است