مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:202021-03-31سياسي

روز جمهوری اسلامی، جشن قطع وابستگی به قدرت های شرق و غرب


سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه ای به مناسبت 12 فروردین، فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات خرداد 1400 برای نمایش ایرانی قوی و عزیز در دنیا دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در بیانیه ای، فرا رسیدن 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم دوازدهم فروردین، یادآور این جمله تاریخ ساز و ترسیم کننده مسیر انقلاب اسلامی از سوی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است، که فرمودند: من به جمهوری اسلامی رأی می دهم نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد .

این پیام حضرت امام خمینی(ره) رهنمودی پیامبرگونه برای ملت بزرگ و انقلابی ایران بود که آن ها را به سوی توحید و حکومت عدل الهی و مسیر مبارزه با  بهداشت و درمان و رفع نیازهای آسیب دیدگان از کرونا تأکید داریم و امیدواریم در آستانه روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروزی نیز مراقبت از شیوه نامه های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

انتهای پیام/68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جمهوری اسلامی، جشن قطع وابستگی به قدرت های شرق و غرب

روز جمهوری اسلامی، جشن قطع وابستگی به قدرت های شرق و غرب