مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:302021-03-31سياسي

رصد تأسیسات گردشگری فارس توسط 40 تیم نظارتی


معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس گفت: در ایام نوروز 40 تیم نظارتی وضعیت تأسیسات گردشگری استان را رصد می کنند.

- ایسنا/فارس معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس گفت: در ایام نوروز 40 تیم نظارتی وضعیت تأسیسات گردشگری استان را رصد می کنند.

سیدمؤید محسن نژاد با بیان مطلب فوق عنوان کرد: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات دهی مناسب تأسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی 40 نفر از همکاران این اداره کل در قالب 40 تیم، کار نظارت را انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی فارس، محسن نژاد ادامه داد: بیش از هزار و 424 مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است و نظارت بر عملکرد تأسیسات مجاز و رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن در دستور کار این تیم های نظارتی قرار دارد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس بیان کرد: اقامت صرفا در اماکن دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز است و هرگونه اقامت در مدارس، پارک ها و سایر اماکن غیرمجاز ممنوع است.

محسن نژاد ادامه داد: تیم نظارت در سطح استان با بازدیدهای شبانه روزی با هماهنگی دستگاه های نظارتی با فعالیت اماکن غیرمجاز برخورد خواهند کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان فارس گفت: در استان فارس 81 هتل، 24 هتل آپارتمان، 137 مهمان پذیر، 39 واحد پذیرایی بین راهی، 160 اقامتگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد تأسیسات گردشگری فارس توسط 40 تیم نظارتی

رصد تأسیسات گردشگری فارس توسط 40 تیم نظارتی