مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-31سياسي

دستگاه قضا در حوزه تحقق منویات رهبری پیشگام بوده است


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به بحث تولید و اشتغال در کشور گفت: دستگاه قضا در حوزه تحقق منویات رهبری پیشگام بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی در دیدار نوروزی با رییس کل و جمعی از معاونین دادگستری استان یزد به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره و اظهار کرد: معظم له بیش از 10 سال است که باید از کف جامعه سوال کرد، تصریح کرد: باید کارگروهی در استان تشکیل تا دستگاه ها و متولیان این حوزه را با هم هماهنگ کند.

وی خاطرنشان کرد: بانک ها باید به عنوان پشتوانه های مالی فعالانه وارد میدان شده و حامی تولید و صنعت کشور باشند.

وی با اشاره به وجود برخی از قوانین دست و پا گیر افزود: ما در کشور نیاز به قانون گذاری نداریم بلکه بیشتر نیاز به قانون زدایی مدرسی گفت: اگر ظرفیت های موجود در کشور را شناخته شود و مدیریت لازم وجود داشته باشد، قطعا ملت ایران به جایی خواهد رسید که سایر کشورها را تحریم کند نه اینکه توسط زورگویان مورد تحریم قرار گیرد.

توجه به مطالبه گری عمومی از نقاط قوت سند تحول قوه قضاییه است غلامعلی دهشیری، رییس کل دادگستری استان یزد، از سند تحول قوه قضاییه به عنوان برنامه راهبردی و نقشه راه این قوه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا در حوزه تحقق منویات رهبری پیشگام بوده است

دستگاه قضا در حوزه تحقق منویات رهبری پیشگام بوده است