مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-31اقتصادي

کشتار و توزیع 241 تن مرغ طی روز جاری در کردستان/خروج مرغ از استان ممنوع است


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در راستای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از بالارفتن و کمبود گوشت مرغ در بازار، شب گذشته 241 تن مرغ کشتار و امروز در سطح بازار عرضه شد.

- محمدفرید سپری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز طبیعت و بالا رفتن تقاضای شهروندان کردستانی برای خرید گوشت مرغ ، شب گذشته با همکاری مرغداران استان، در 10 کشتارگاه 241 تن و 617 هزار کیلوگرم لاشه مرغ آماده و بسته بندی شد.

وی افزود: در کردستان به لحاظ تولید گوشت مرغ هیچ مشکلی نداریم، چرا که جوجه ریزی به موقع و به تعداد لازم ماهانه صورت می گیرد و در زمان توزیع و عرضه نیز نیاز بازار را تامین خواهیم کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: در حال حاضر پس از کشتار مرغ در کشتارگاه ها، خودروهای حامل مرغ در کشتارگاه ها پلمپ شده و روز بعد در حضور ناظر سازمان صمت در خرده فروشی ها براساس سهمیه آنها به دست شهروندان می رسد.

توزیع 87 تن مرغ در سنندج سپری یادآور شد: این میزان کشتار طی روز جاری در 10 شهرستان استان توزیع شد و 87 تن و 167 هزار کیلوگرم در سنندج، 25 تن و 143 هزار کیلوگرم در سقز، 56 تن در مریوان و 7 تن و 509 هزار کیلوگرم آن در کامیاران عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار و توزیع 241 تن مرغ طی روز جاری در کردستان/خروج مرغ از استان ممنوع است

کشتار و توزیع 241 تن مرغ طی روز جاری در کردستان/خروج مرغ از استان ممنوع است