مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:152021-03-31اقتصادي

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به ضرورت تعیین تکلیف پرونده های راکد و راه اندازی واحدهای صنعتی غیرفعال، قراردادهای راکد فسخ می شود و مهلت 2 ماهه به این نوع قراردادها داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و در راستای تامین زمین سرمایه گذاران واقعی، قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فسخ می شود.

وی افزود: براساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی راکد هستیم و در صورت عدم آزادسازی اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود که بدین منظور آزادسازی قراردادهای بلااستفاده در راس برنامه های حائز اولویت این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در خصوص ناحیه صنعتی مشگین شهر نیز بیان کرد: از صاحبان قراردادهای منعقدشده در این ناحیه صنعتی تقاضا می شود تا نسبت به تعیین تکلیف و شروع طرح صنعتی خود طی 2 ماه آتی اقدام نمایند، در غیر این صورت قراردادهای آنان از طریق مراجع قانونی فسخ و خلع ید خواهند شد.

هرگونه فروش اراضی بدون اخذ مجوز غیرقانونی است اهلی با اشاره به نحوه نقل و انتقال واحدهای تولیدی تصریح کرد: بر اساس قانون نحوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود