مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:202021-03-31سياسي

تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در جبهه های اعتقادی و امنیتی


امام جمعه بناب از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در جبهه های اعتقادی و امنیتی خبر داد و گفت: امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.

- بناب- امام جمعه بناب از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در جبهه های اعتقادی و امنیتی خبر داد و گفت: امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز به مناسبت بزرگداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در دیدار با رییس و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب افزود: حضور پرنشاط سربازان گمنام امام عصر (عج) در وزارت اطلاعات در ابعاد مختلف نظام سبب هراس بدخواهان و صیانت از نظام شده است.

وی تصریح کرد: به لطف خدا و تلاش خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز کشور سرافراز ایران از هرگونه آسیب و گزندی در امان است و برخلاف بسیاری از کشورهای منطقه در آرامش کامل و امنیت ستودنی همچنان با اقتدار و افتخار می درخشد.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) از جمله مدافعان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش ها و آرمان های واقعی آن هستند و شب و روز در داخل و خارج کشور، محدوده مرکزی شهرها و دورافتاده ترین مناطق در حال رصد تمامی تحرکات دشمنان در حوزه هایی همچون جنگ نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در جبهه های اعتقادی و امنیتی

تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در جبهه های اعتقادی و امنیتی