مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-31ورزشي

تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی در قم


مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی در ایام نوروز در قم، از همراهی دادستانی قم در اجرای کامل تر این طرح تقدیر کرد.

- محسن اروجی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت فعلی زرد یده، باشگاه های ورزشی سالنی و همچنین ورزش های پربرخورد مانند کُشتی، کاراته و جودو تعریف شده، ضمن آن که در این وضعیت برگزاری همایش ها نیز ممنوع است.

اروجی اضافه کرد: شیوه نامه ها بیانگر آن است که در وضعیت زرد، نمازهای یومیه در مساجد و همچنین نمازهای جمعه در مصلاها با 50 درصد ظرفیت برگزار می شوند.

وی به تداوم منع تردد خودروهای شخصی از ساعت 22 تا 3 بامداد توجه داد و گفت: همه شهرها و استان های کشور فارغ از نوع رنگ بندی کرونایی مشمول این منع تردد هستند و خودروهای متخلف 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم در عین حال به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در استان اشاره و خاطر نشان کرد: تشدید اجرای این طرح در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار بوده است.

وی ادامه داد: آمار قرارگاه طرح شهید سلیمانی در قم نشان می دهد که تعداد اندکی از شهروندان بویژه در موضوع رهگیری اطرافیان افراد مبتلا شده به کرونا با این طرح همکاری لازم را نداشته اند که در این زمینه نیز، دادستانی قم وارد عمل شده است تا ان شاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی در قم