مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-31سياسي

فردا میادین میوه و تره بار تهران باز هستند


ساعت کار میادین میوه و تره بار تهران از روز شنبه 14 فروردین به روال عادی بر می گردد و فردا پنجشنبه 12 فروردین ماه میادین میوه و تره بار تهران باز خواهند بود.

- ساعت کار میادین میوه و تره بار تهران از روز شنبه 14 فروردین به روال عادی بر می گردد و فردا پنجشنبه 12 فروردین ماه میادین میوه و تره بار تهران باز خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای ضمن، تبریک سالروز رأی حماسی ملت بزرگ ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد: روزهای شنبه تا پنجشنبه، صبح ها از ساعت 8 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 20 و جمعه ها از ساعت 8 تا 13، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

براساس این گزارش، با توجه به تعطیلی میادین میوه و تره بار در روز جمعه 13 فروردین، شهروندان می توانند پنجشنبه 12 فروردین که میادین و بازارها باز هستند ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا میادین میوه و تره بار تهران باز هستند

فردا میادین میوه و تره بار تهران باز هستند