مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 08:102021-03-31اجتماعي

ورود به پارک ها و بوستان های اسدآباد در روز طبیعت ممنوع است


ورود به فضاهای عمومی، پارک ها و بوستان های اسدآباد در روز طبیعت ممنوع بوده و از امروز تمامی ورودی کلیه پارک ها و بوستان های این شهرستان مسدود خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:ورود به فضاهای عمومی، پارک ها و بوستان های اسدآباد در روز طبیعت ممنوع بوده و از امروز تمامی ورودی کلیه پارک ها و بوستان های این شهرستان مسدود خواهد شد.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد: از شهروندان اسدآبادی با توجه به وضعیت زرد بودن و شرایط شکننده شهرستان و نیز تغییر رنگ شهرستان های همجوار و زنگ خطر این امر در خواست داریم روز طبیعت از حضور در طبیعت خودداری کرده و این روز را با همکاری لازم مانند سال گذشته در منزل سپری کنند چرا که در غیر اینصورت به طور قطع عادی انگاری و سهل انگاری ها نسبت به کرونا وضعیت شهرستان را نیز مانند دیگر شهرهای همجوار تغییر خواهد داد.

وی با تأکید بر رعایت الزامات وضعیت زرد در شهرستان، خاطر نشان کرد:در صورت عدم رعایت موارد پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی در شهرستان با مشکل مواجه خواهیم شد و به ناچار باید نسبت به اعمال محدودیت ها اقدام کنیم که در این رابطه لازم است دستگاه های ذی ربط آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به پارک ها و بوستان های اسدآباد در روز طبیعت ممنوع است

ورود به پارک ها و بوستان های اسدآباد در روز طبیعت ممنوع است