مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 08:352021-03-31اقتصادي

از تبرکات مهدوی تا آزادی زندانیان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار گفت: به مناسبت نیمه شعبان میلاد آقا امام زمان (عج)  طرح تبرکات مهدوی و توزیع  150 بسته سبد کالا انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهربانی و همدلی ایرانیان در روزهای کرونا یی کماکان ادامه داشته و مردم ما با مهربانی در کنار همنوعان خود قرار گرفتند.

اوقاف مازندران نیز در کنار نهادهای حمایتی، گروه های جهادی و خیران از همان روزهای ابتدایی در این مسیر ورود پیدا کرد که کماکان نیز ادامه دارد و درحال حاضر در تدارک بسته های معیشتی برای ماه مبارک رمضان هستند.

* توزیع 150 بسته تبرکات مهدوی در جویبار رشید رضاپور رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار در این باره اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان میلاد آقا امام زمان (عج)  طرح تبرکات مهدوی و توزیع  150 بسته سبد کالا به ارزش بالغ بر 450میلیون ریال با مشارکت خیران، اداره اوقاف و امور خیریه و دفترآستان قدس رضوی با حضور مسوولان شهرستان جویبار در بین نیازمندان انجام شد.

  وی افزود: ارزش هر سبد کالا به مبلغ 550هزار تومان بوده که بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار بیان کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار بسته مومنانه طی هشت مرحله با کمک اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار و خیران تهیه و بین نیازمندان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تبرکات مهدوی تا آزادی زندانیان

از تبرکات مهدوی تا آزادی زندانیان