مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-31سياسي

امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: تلاش در جبهه های اعتقادی و امنیتی همان راهی است که سربازان گمنام امام زمان(عج) در آن گام نهاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی به مناسبت بزرگداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در دیدار با رییس و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب اظهار داشت: حضور پرنشاط سربازان گمنام امام عصر(عج) در وزارت اطلاعات در ابعاد مختلف نظام سبب هراس بدخواهان و صیانت از نظام شده است.

وی تصریح کرد: به لطف خدا و تلاش خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان(عج) امروز کشور سرافراز ایران از هرگونه آسیب و گزندی در امان است و برخلاف بسیاری از کشورهای منطقه در آرامش کامل و امنیت ستودنی همچنان با اقتدار و افتخار می درخشد.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) از جمله مدافعان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش ها و آرمان های واقعی آن هستند و شب و روز در داخل و خارج کشور، محدوده مرکزی شهرها و دورافتاده ترین مناطق در حال رصد تمام تحرکات دشمنان در حوزه هایی همچون جنگ نرم و جنگ سخت هستند.

خود نیز در مظلومیت قرار دارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) پاسداران راه سرخ شهدا و حافظان این ملت و نظام هستند که مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است

امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است