مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-31ورزشي

آغاز محدودیت های جدید کرونایی در خرم آباد


محدودیت های جدید کرونا با توجه به تغییر وضعیت این شهرستان از زرد به نارنجی، از امروز چهارشنبه برای مشاغل گروه سه و چهار به مدت دو هفته اعمال می شود.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: محدودیت های جدید کرونا با توجه به تغییر وضعیت این شهرستان از زرد به نارنجی، از امروز چهارشنبه برای مشاغل گروه سه و چهار به مدت دو هفته اعمال می شود.

جعفر طولابی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که امروز یازدهم فروردین ماه، اظهار کرد: مشاغل گروه های سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل هستند و چنانچه از این مصوبه تخطی کنند به مدت 15 روز پلمب و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی مشاغل گروه سه را شامل شرکت های خصوصی، بوستان ها، مراکز تفریحی، مهدکودک، تالار پذیرایی، رستوران، آرایشگاه زنانه، سالن زیبایی، موزه، سینما، تئاتر، استخر سرپوشیده و باشگاه ورزش های پربرخورد عنوان کرد و افزود: این مشاغل باید به مدت دو هفته تعطیل شود.

فرماندار مرکز لرستان ادامه داد: مشاغل گروه چهار شامل باغ وحش، شهربازی، مراکز ورزشی آبی و باشگاه های ورزشی و سالنی نیز باید به مدت دو هفته تعطیل شوند و دستگاه های متولی نیز موظف هستند گروه های نظارتی را فعال کنند.

طولابی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا برخی از شهرستان های استان از وضعیت زرد به نارنجی و قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های جدید کرونایی در خرم آباد

آغاز محدودیت های جدید کرونایی در خرم آباد