مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-31سياسي

مبارزه با قاچاق در کشور تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید در مبارزه با قاچاق به صورت جدی تر ورود کنیم گفت: امنیتی که امروز از مرزها تا عمق این کشور حاکم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا، ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات نیروی انتظامی در تمام طول سال در حال محافظت و خدمت رسانی در این عرصه است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در راستای کاهش آمار سرقت های خرد، می توان از ظرفیت پایگاه های بسیج نیز استفاده کرد، گفت: اینکه ناجا به تنهایی برای مبارزه با جرم ورود کند، انتظار واقعی نیست و نیازمند مشارکت های مردمی و انسجام همه نیروها برای جلوگیری از جرم هستیم، چراکه در بحث برخورد سلبی، باید همه همراهی کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه ارتقای اقتدار نیروی انتظامی، نسبتی معکوس با تنزل جرم دارد، عنوان کرد: ضروری است تا همه مردم و مسئولان در مسیر حفظ و ارتقای اقتدار نیروی انتظامی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: نظم عمومی بهتر و بستر مناسب برای زندگی اجتماعی، از ثمرات افزایش اقتدار نیروی انتظامی است که این مهم باید تبدیل به یک فرهنگ در سطح جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق در کشور تقویت شود

مبارزه با قاچاق در کشور تقویت شود