مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 09:502021-03-31اقتصادي

ساماندهی بازار مرغ در قزوین از شنبه!


مدتی است مرغ با سفره مردم ناسازگاری دارد و در دسترس نیست، صف های طولانی خرید مرغ در سطح شهر و یخچال خالی واحدهای عرضه در استان نمایانگر کمبود مرغ در بازار است؛ - اما سوال این است که چرا مسئولان نمی توانند بازار مرغ را تنظیم کنند؟! متوسط مصرف مرغ استان قزوین در روزهای عادی 60 تا 70 تُن در روز است در حالی که مسئولان از نیمه اسفند روزانه بیش از 100 تُن مرغ کشتار می کنند اما بازار هنوز تشنه است.

اواخر اسفند و پیش از آغاز سال نو کشتار مرغ در قزوین به 170 تُن در روز رسید و یکی از مسئولان مربوطه در سازمان صمت اعلام کرد که مردم بیش از نیاز خرید کردند و در نوروز شاهد تقاضای مردم نخواهیم بود ولی خلاف این امر اتفاق افتاد و از ابتدای فروردین شاهد صف های مرغ و کمبود آن در بازار بودیم و هستیم.

بر اساس مشاهدات میدانی امروز چهارشنبه 11 فروردین مردم در خیابان سپه و شهید بابایی در صف خرید مرغ ایستاده اند و یک ساعتی منتظر مرغ بودند و خیلی ها نیز دست خالی برگشتند؛ یخچال خالی مغازه ها نیز از کمبود مرغ در بازار حکایت دارد اما مسئولان می گویند که مرغ به اندازه کافی کشتار می شود.

محمدعلی بیشه ای، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت قزوین در ابتدا علت کمبود مرغ در بازار را ناشی از افزایش قیمت گوشت قرمز می داند و به ایسنا می گوید: قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمز 200 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بازار مرغ در قزوین از شنبه!

ساماندهی بازار مرغ در قزوین از شنبه!