مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 10:052021-03-31سياسي

5 شهر البرز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت


فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز از قرار گرفتن 5 شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ستاد مدیریت استان بر پایی هر گونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت در تفرجگاه، بوستان ها و فضای سبز سراسر استان اکیداً ممنوع است و دستگاه های مسئول و نظارتی مکلفند از هرگونه تجمع و دورهمی جلوگیری نمایند.

وی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون با همراهی مردم و تلاش مسئولین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیریت نماینده عالی استان ویروس کرونا در استان مدیریت شده ولی با توجه به تغییرات جدید در رنگ بندی ها و برای جلوگیری از شیوع این ویروس بایستی کلیه دستگاه ها پروتکل های بهداشتی و رعایت نمودن فاصله گذاری ها اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با ببان اینکه هر گونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت در استان ممنوع است، افزود: همه دستگاه ها موظفند مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا را رعایت کنند.

وی افزود: در این راستا دستگاه های نظارتی مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اتحادیه ها و سازمان گردشگری و میراث فرهنگی موظفند نظارت کافی را اعمال نمایند و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص تردد خودروهای شخصی در مناطق مورد نظر اعمال قانون نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهر البرز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت

5 شهر البرز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت