مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 10:152021-03-31اقتصادي

ورود بیش از یک میلیون خودرو به گیلان


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان با اشاره به ورود یک میلیون و 23 هزار و 474 خودرو به گیلان گفت: پس از محور قزوین رشت، محور رامسر– چابکسر بیشترین میزان ورود خودرو به گیلان را ثبت کرده است.

- فریبرز مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین آمار از میزان ورود خودروها به گیلان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه تردد شمار استان از ابتدای طرح نوروزی استان گیلان یک میلیون و 23 هزار و 474 خودرو وارد گیلان شده است.

وی با اشاره به میزان خودروهای خروجی از استان نیز بیان کرد: 912 هزار و 212 خودرو طی نوروز امسال از استان گیلان به مقصد سایر استان ها خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین - رشت است، گفت: در این محور تاکنون 415 هزار و 318 خودرو وارد استان شده اند.

مرادی با بیان اینکه پس از محور قزوین رشت، محور رامسر– چابکسر بیشترین میزان ورود خودرو به گیلان را ثبت کرده، افزود: بیشترین میزان خروج خودرو از گیلان نیز از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد 317 هزار و 915 عدد وسیله نقلیه بوده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای طرح ساعت اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 بوده ، گفت: متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج 69 کیلومتر در ساعت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از یک میلیون خودرو به گیلان

ورود بیش از یک میلیون خودرو به گیلان