مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 10:302021-03-31اقتصادي

تشکیل 6 شرکت سهامی عام پروژه در لرستان


نایب رییس اتاق ایران از تشکیل 6 شرکت سهامی عام پروژه در لرستان خبر داد و گفت: برای تقویت سرمایه گذاری، درآمد مازاد استان های برخوردار به مناطق کم تر توسعه یافته آورده شود.

- ایسنا/لرستان نایب رییس اتاق ایران از تشکیل 6 شرکت سهامی عام پروژه در لرستان خبر داد و گفت: برای تقویت سرمایه گذاری، درآمد مازاد استان های برخوردار به مناطق کم تر توسعه یافته آورده شود.

حسین سلاحورزی در اولین شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال 1400 که امروز یازدهم فروردین ماه در اتاق لرستان برگزارشد با بیان اینکه جلسه امروز در رابطه کمک و تامین مالی واحدهای صنعتی است، اظهار کرد: این مهم شعار سال نیز هست و همکاران ما در دبیرخانه پیرو بحثی که برای رسیدن به توسعه استان و امکان تامین مالی پروژه ها شده بود اقداماتی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه خلاصه ای از وضعیت اشتغال، ساختار فضایی صنعت و معدن و پراکندگی بنگاه های صنعتی و معدنی در سطح استان ارائه شده است، ادامه داد: نهایتا یک تحلیل استراتژیک مبتنی بر نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت هایی که وجود دارد انجام داده ایم و پیشنهادی جمع آوری شده است که چطور راهکاری برای تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6 شرکت سهامی عام پروژه در لرستان

تشکیل 6 شرکت سهامی عام پروژه در لرستان