مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 10:302021-03-31اقتصادي

ظرفیت صنایع غذایی لرستان در راستای تفاهم نامه ایران و چین مطلوب است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تعدادی طرح صنایع غذایی در استان وجود دارد که با توجه به تفاهم نامه 25 ساله میان ایران و چین، ظرفیت انکارپذیری در این راستا هستند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تعدادی طرح صنایع غذایی در استان وجود دارد که با توجه به تفاهم نامه 25 ساله میان ایران و چین، ظرفیت انکارپذیری در این راستا هستند.

بهزاد منصوری در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که امروز یازدهم فروردین ماه با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بخش های اجرایی در زمینه این تفاهم نامه وزارت صمت خواهد بود که لرستان چند محصول ویژه برای این اجرای این مهم دارد.

وی تصریح کرد: لرستان می تواند تولید لوازم خانگی، برق، حوزه معدن و صادرات سنگ را با اولویت و رویکرد صادراتی به کشور چین در دستور کار قرار دهد.

رییس سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: در سفر سال 98 وزیر صمت به لرستان، تصمیماتی اتخاذ و تدوین برنامه جامعی برای استان تحت عنوان رفع محرومیت و پر کردن خلای صنعتی و معدنی در لرستان برنامه ریزی شد.

منصوری اضافه کرد: با توجه به اینکه لرستان فاصله قابل توجهی با توسعه صنعتی دارد طی فرآیند چندماهه توسط تیم معاون طرح و برنامه وزیر صمت، مطالعه ای در رابطه با توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت صنایع غذایی لرستان در راستای تفاهم نامه ایران و چین مطلوب است

ظرفیت صنایع غذایی لرستان در راستای تفاهم نامه ایران و چین مطلوب است