مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 11:052021-03-31بين الملل

هشدار سفیر ایران در بروکسل درباره احیای گروه تروریستی داعش


سفیر ایران در بلژیک و اتحادیه اروپا گفت: با انتقال بحران سوریه از مرحله نظامی به سیاسی، باید نسبت به احتمال احیای مجدد داعش و ظهور سایر گروه های تروریستی تکفیری حساس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامحسین دهقانی سفیر ایران در بلژیک و اتحادیه اروپا روز سه شنبه در پنجمین دوره کنفرانس بروکسل با عنوان حمایت از آینده سوریه و منطقه با بیان اینکه بحران سوریه، دهمین سال خود را سپری کرده است، افزود: واقعیت تلخ این است که جامعه جهانی هیچ اراده واقعی برای حل این بحران بر مبنای حقوق بین الملل به ویژه احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه ندارد.

وی با اشاره به اینکه ایران از آغاز بحران سوریه، همواره از راه حل های سیاسی حمایت کرده است، گفت: ایران با همکاری روسیه و ترکیه مبدع روند آستانه با هدف پایان دادن به عملیات نظامی و یافتن راه حل سیاسی بوده و از کمیته قانون اساسی نیز به عنوان بستری برای گفت وگوهای سوری-سوری حمایت کرده است.

سفیر ایران در بلژیک با اشاره به موضوع پناهندگان سوریه نیز تصریح کرد: بازگشت امن پناهندگان در عین حفظ کرامت انسانی آنها و بدون استفاده ابزاری از آنها برای برای دریافت امتیازات سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سفیر ایران در بروکسل درباره احیای گروه تروریستی داعش

هشدار سفیر ایران در بروکسل درباره احیای گروه تروریستی داعش