مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 11:252021-03-31اقتصادي

بهمن 99؛ سیلی عنابستانی و اعتراض به تحقیر و تبعیض


در عرصه عمومی هر چند شیوع ویروس کووید 19 تا پایان سال 99 جان 55 هزار نفر از هم وطنان ما را گرفت اما دو مرگ کرونایی در بهمن ماه پرسروصداتر شد: مهرداد میناوند و علی انصاریان.

- .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- چه ماه پُرخبری بود بهمن 1399 خورشیدی و از همان نخستین روز آن شروع شد که جو بایدن بر تخت نشست (اصطلاح بر تخت نشستن البته برای سلطنت ها به کار می رود ولی دونالد ترامپ در آن 77 روز پس از انتخابات هر کاری کرد تا از اسب قدرت پایین نیاید و ریاست جمهوری را چون تخت سلطنت می نگریست و نمی توانست دل بکند).

دموکراسی آمریکایی البته با تمام کاستی ها یک بار دیگر خود نمایی کرد و آدمی 180 درجه متفاوت با سلف خود قدرت را در کف گرفت و در ایران هم امید به احیای برجام زنده شد چنان که در روزهای نخست قیمت دلار رو به کاهش گذاشت اما سر و صدا بر سر لزوم اجرای مصوبه مجلس موجب شد امیدهای اولیه فرونشیند و حال تنها اعلام صریح رییس جمهوری آمریکا به بازگشت و لغو تحریم ها و موافقت ایران می تواند امید به احیای برجام را زنده کند.

بیرون از دنیای سیاست و در عرصه عمومی هر چند شیوع ویروس کووید 19 تا پایان سال 99 جان 55 هزار نفر از هم وطنان ما را گرفت و قربانیان از همه طبقات و صنوف بوده اند؛ از دوست نازنین ما دکتر علیرضا زمانی مدیر کلینیک کیمیا تا دکتر داوود فیرحی استاد دانشگاه تهران ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن 99؛ سیلی عنابستانی و اعتراض به تحقیر و تبعیض

بهمن 99؛ سیلی عنابستانی و اعتراض به تحقیر و تبعیض