مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 11:402021-03-31پزشكي

نهاوند وارد موج چهارم کرونا شد


فرماندار نهاوند و رییس ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان نهاوند گفت: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی توسط وزارت بهداشت، نهاوند وارد موج چهارم این بیماری شده است.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند و رییس ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان نهاوند گفت: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی توسط وزارت بهداشت، نهاوند وارد موج چهارم این بیماری شده است.

مراد ناصری افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان محدودیت و ممنوعیت های جدیدی در سطح نهاوند اعمال می شود، اظهارکرد: اوضاع فعلی نهاوند نگران کننده است و آمار مبتلایان افزایش یافته است به همین علت هر دو بیمارستان نهاوند، درگیر بیماران کرونایی شده اند، اما به مردم اطمینان می دهم در بدترین شرایط هم نهاوند به بیمارستان صحرایی احتیاجی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تخت های بیمارستان های نهاوند، خالی است و همه امکانات و خدمات لازم برای مهار موج چهارم کرونا در شهرستان آماده شده است، گفت: یقین دارم فرهنگ، همدلی و همراهی مردم دیار تاریخی نهاوند، مانند گذشته مدیران را برای کنترل وضعیت فعلی و خروج نهاوند از شرایط قرمز کرونایی کمک و همراهی خواهد کرد.

محدودیت و ممنوعیت های جدید نهاوند اعلام شد معاون برنامه ریزی فرمانداری و نماینده تام الاختیار ستاد مقابله باکرونا شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاوند وارد موج چهارم کرونا شد

نهاوند وارد موج چهارم کرونا شد