مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 11:552021-03-31اجتماعي

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه های محدوده شهری اراک


فرماندار اراک با اشاره به ممنوعیت تجمع مردم تفرجگاه ها و پارکها شهرستان اراک تا اطلاع ثانوی، گفت: شهروندان می توانند در خارج از محدوده شهری اراک در طبیعت حضور یابند.

- حسین بختیاری در گفتگو با شهرستان اراک مصوب شد تمامی تجمعات در تفرجگاه ها، پارک ها، بوستان ها و فضای سبز شهرستان اراک از امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر عدم تجمع افراد در تفرجگاه ها، پارک ها، بوستان ها و فضای سبز شهرستان اراک به عهده نیروهای شهرداری و نیروی انتظامی بوده و در هیچ شرایطی اجازه داده نخواهد شد افراد در این مکان ها تجمع کنند.

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه های محدوده شهری اراک تا اطلاع ثانوی فرماندار اراک تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت تجمع مردم شهرستان اراک در تفرجگاه ها، پارک ها و فضا سبز شهرستان اراک در روز 13 فروردین ماه، شهروندان می توانند در خارج از محدوده شهری اراک در طبیعت حضور یابند و از پلیس راه و نیروی انتظامی خواسته شده است که در این مورد محدودیت اعمال نشود.

بختیاری عنوان کرد: اکیداً به شهروندان توصیه می شود تا جایی که امکان دارد در روز 13 فروردین ماه از منازل خود خارج نشوند و ضمن پرهیز از حضور در جمع ها و اماکن شلوغ، تمامی توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی و کرونایی را رعایت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه های محدوده شهری اراک

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه های محدوده شهری اراک