مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 11:552021-03-31سياسي

28 روستا در صالح آباد گازدار شد/ بهره مندی 3237 خانوار از نعمت گاز


پروژه گازرسانی به 28 روستای محور بنی تاک و جنت آباد شهرستان صالح آباد با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، محمدصادق معتمدیان در ادامه سفرهای شهرستانی اش وارد شهرستان صالح آباد شد.

استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در این سفر که سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) حضور داشت، ضمن بازدید از روستاهای کاریز کهندل، جنت آباد، صمدآباد، درخت بید و دیدار چهره به چهره با مردم چند پروژه نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

گازرسانی به 28 روستای محور بنی تاک و جنت آباد با حضور استاندار خراسان رضوی در روستای کاریز کهندل، پروژه گازرسانی به 28 روستای محور بنی تاک و جنت آباد شهرستان صالح آباد به بهره برداری رسید.

با اجرای 177 کیلومتر خط تغذیه و توزیع در این پروژه بااعتباری بالغ بر 370 میلیون ریال 3 هزار و 237 خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند.

گفتنی است استاندار خراسان رضوی در سفر به صالح آباد ضمن برگزاری نشست بررسی مشکلات این شهرستان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، با حضور در منزل شهیدان گران قدر مهدی و مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روستا در صالح آباد گازدار شد/ بهره مندی 3237 خانوار از نعمت گاز

28 روستا در صالح آباد گازدار شد/ بهره مندی 3237 خانوار از نعمت گاز