مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 12:002021-03-31سياسي

ثبت رکورد تاریخی در مقابله با مواد افیونی/ کشف یک هزار تن انواع مخدر در سال 99


جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر عزم راسخ پلیس در مقابله هوشمندانه و مجاهدانه با قاچاق کالا، گفت: جمهوری اسلامی ایران و ناجا با کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر در کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار قاسم رضایی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک برای ناجا داشت.

سردار رضایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با اراذل و اوباش که فرموده اند با اراذل و اوباش سخت برخورد شود عنوان کرد: ناجا با مجاهدت های خاموش توانست در بحث کنترل و دستگیری اراذل و اوباش اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات ناجا در مقابله با قاچاق مواد مخدر در سال گذشته، افزود: جمهوری اسلامی ایران و ناجا با کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر که در تمام اقصی نقاط کشور و عمدتا در مرزهای شرقی کشور کشف شده، توانسته یک رکورد تاریخی در کشفیات و مقابله با این مواد افیونی را به ثبت برساند.

هدفمند کردن گشت های انتظامی جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به موضوع پیشگیری از سرقت افزود: اولین اقدام ناجا پیرامون پیشگیری از سرقت به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مردم و جامعه، پیشگیری و هدفمند کردن گشت ها، کشف به موقع سرقت ها، تحویل سارقان به مراجع قضایی و کنترل سارقان سابقه دار آزاد شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد تاریخی در مقابله با مواد افیونی/ کشف یک هزار تن انواع مخدر در سال 99

ثبت رکورد تاریخی در مقابله با مواد افیونی/ کشف یک هزار تن انواع مخدر در سال 99